top of page
Zdjęcie autoraBTJChKK

CHIŃSKIE FIRMY KURIERSKIE W OBLĘŻENIU – NOWY REKORD NA 11.11!

English title: „CHINESE COURIER COMPANIES UNDER PRESSURE – NEW RECORD FOR 11.11!”


W okresie chińskiego Święta Podwójnej Jedenastki [双十一节] ustanowiono nowy rekord – jednego dnia obsłużono aż 639 mln paczek! Zakupowy „szał” zaczął się już od 1 listopada i potrwa w sumie ok. 102 dni, aż do Chińskiego Nowego Roku [新年]. Tym razem w dużej mierze skupiono się na organizowaniu przedsprzedaży, dzięki czemu paczki zawierające najlepiej sprzedające się i zamawiane dużo wcześniej produkty transportowane były do lokalnych magazynów przed zakupowym szczytem i dostarczane były do klientów na czas. To z kolei zaowocowało uniknięciem przestojów i dezorganizacji, które zdarzały się w poprzednich latach.


Największe chińskie firmy kurierskie (takie jak SF Express [顺丰速运] czy YTO Express [圆通速递] zintegrowały swoje usługi z sektorami e-commerce i produkcji, aby dostawy odbywały się sprawnie i szybko. Dodatkowo, przez lata doświadczeń zainwestowano w większą liczbę magazynów w różnych zakątkach kraju.


W ciągu ostatnich 10 lat chiński sektor przesyłek kurierskich przeżywał bezprecedensowy rozkwit. W październiku 2013 roku w Państwie Środka obsłużono 9,2 mld paczek, podczas gdy w bieżącym roku – ponad 100 mld!


„Obecnie rzadko odnotowuje się, aby ilość przesyłek przeciążała nasze centra dystrybucji, nawet w najbardziej intensywnym okresie roku” – stwierdził Liang Yinghua, dyrektor oddziału YTO Express w Dongxing [东兴] w prow. Guangxi [广西].


Przygotowania do Święta Podwójnej Jedenastki dla firm kurierskich obejmowały także wzmożone kontrole pojazdów i sprzętu, a także dodatkowe zatrudnienia personelu obsługującego dostawy. #kktlumaczchinskiego



ENGLISH VERSION:


During the Chinese Double Eleven Festival [双十一节], a new record was set - as many as 639 million parcels were handled in one day! The shopping frenzy started on November 1 and will last for approximately 102 days, until the Chinese New Year [新年]. This time, the focus was largely on organizing pre-sales, thanks to which packages containing the best-selling and previously ordered products were transported to local warehouses before the shopping peak and delivered to customers on time. This, in turn, resulted in avoiding delays and disorganization that occurred in previous years.


The largest Chinese courier companies (such as SF Express [顺丰速运] or YTO Express [圆通速递] have integrated their services with the e-commerce and manufacturing sectors to make deliveries efficient and fast. Additionally, over the years of experience, they have invested in a larger number of warehouses in different parts of the country.


Over the past 10 years, China's courier sector has experienced unprecedented growth. In October 2013, 9.2 billion parcels were handled in the Middle Kingdom, while this year - over 100 billion!


“Currently, it is rare for shipment volume to overwhelm our distribution centers, even during the busiest time of year” said Liang Yinghua, Dongxing [东兴] (Prov. Guangxi [广西]) branch manager of YTO Express.


Preparations for the Double Eleven Festival for carriers also included intensified inspections of vehicles and equipment, as well as additional employment of delivery personnel.


HASHTAGS:




Podczas Święta Podwójnej Jedenastki chińskie firmy kurierskie przeżywały prawdziwe oblężenie – jednego dnia obsłużono aż ponad 600 mln paczek! Jak poradził sobie sektor z tak wielkim wyzwaniem?

9 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page